onsdag 12 februari 2014

L'Oréal - Green Couture

Det verkar som L'Oréal gillar att luras lite. Det är inte första gången jag tycker att färgen blir annorlunda på nageln än vad den ser ut som i flaskan. Det behöver ju inte betyda något dåligt, men lite störande kan jag tycka att det är. Ett lack där det händer tänkte jag visa idag, på Karins Gröna Onsdag.


I flaskan ser Green Couture mycket mer färgglad ut. Även om den mossgröna nyansen som kom fram på naglarna är fin, hade jag ändå velat se den lite grönare. Lite skir och behövde två lager (tre på några naglar) innan jag var nöjd med täckningen. Annars var torktiden och borsten bra, som vanligt med L'Oréals lack. 

Formula: 6 av 10
Färg: 5 av 10



6 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Vilken härlig och varm grön nyans. ;-)

Helena / Lacky Corner sa...

Den kanske ser något ljusare ut i flaskan, men jag tycker verkligen om den som den är :)

Honi sa...

Jag tycker det ser himla fint ut :-) Härlig grön nyans.

Karin // Vacker och Underbar sa...

Fin ju! =)

Little Miss Nailpolish sa...

Jag gillar den! Fin nyans! Två lager är ju helt ok. Det kan jag leva med ;)

Gelic sa...

Den var fin på naglarna men jag förstår vad du menar, har man förväntningar att något ska se ut på ett visst sätt så blir man ju besviken när det inte sker, ävem om resultatet är fint per ce.