torsdag 10 oktober 2013

Claudia - Another Pink

Jag och många andra kommer delta i United in Pink-veckan som drar igång på måndag. Genom att visa rosa lack under en veckas tid vill vi lyfta uppmärksamheten mot forskingen mot bröstcancer som tyvärr drabbar väldigt många kvinnor. Läs mer hos värdinnorna Helena och Pamsan! Därför har jag sparat på de rosa lacken för att kunna ha lite att välja mellan nästa vecka. Dock tyckte jag att bloggen behövde en färgklick, så jag sträckte mig efter Another Pink häromdagen.
En kompis var på Gekås för några veckor sedan, och med sig hem hade hon 10 st Claudia-lack till mig! Så himla gulligt, tack för det!


Härligt rosa krämlack. Bättre formula än jag vågade hoppas på ett 10 kronors lack, lite klistrig kanske. Jag gillar ju rosa, och får inte riktigt nog av dessa nyanser! Men de är ju inte direkt unika, men väldigt fina ändå. Jag tror jag endast har två lager på bilderna dessutom. Med Another Pink på naglarna tänkte jag även vara med på Emmas Pink Thursday

Formula: 7 av 10
Färg: 7 av 10



3 kommentarer:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Vilken härlig rosa. :-) Kul att du också ska vara med. Vi verkar bli ett riktigt gäng. :-)

Lela sa...

En del av Claudias lack håller väldigt bra kvalité, Another Pink är ett av dem.

Emma P sa...

Superhärlig färg, underbart knallig! Jag försöker med spara på mig rosa till nästa vecka, än så länge går det sådär.